zondag 30 december 2012

Kerstmis 2012

Door de verhuizing ben ik heel laat begonnen met kerstkaarten maken dit jaar...en vervolgens kwam ik er ook niet aan toe om ze te uploaden, dus nu eindelijk 6 kaartjes van mijn hand:





Deze 2 kaartjes zijn gemaakt met papier uit een blokje van Action, er zit wat glitter in, dat zie je op de foto helaas niet. Verder heb ik snijmallen van Marianne Design gebruikt en lint uit mijn voorraaddoos. Ik meen dat ik het ooit bij Kruidvat heb gekocht.


Deze twee kaartjes zijn rood met zilver, die met de engel is helemaal met materiaal van Marianne Design, bij die met de sterren is het achtergrondpapier van My minds eye, "twelve days of christmas".

Dit kaartje is volledig met materiaal van MD gemaakt, papier uit het blokje van Eline's Scandinavian winter en het uiltje uit het knipvel Eline's owls.
En deze laatste kaart is gemaakt met materiaal uit het blok "Christmas Play" van Tilda

Al met al tamelijk verschillende kaartjes, met overeenkomsten ;-)

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en wens jullie alle goeds voor 2013!

Geen opmerkingen: