zondag 25 augustus 2013

Alweer een geboorte!

Zoals ik al zei stromen de geboortekaartjes binnen de laatste tijd. Als het enigszins kan probeer ik het felicitatiekaartje in de stijl van het geboortekaartje te maken. Dat lukt niet altijd, ook niet erg, dan maak ik zo'n rompertjeskaartje, ook leuk.
Maar deze kon weer wel:
Op de plek van de grote witte vlek staat de naam :-) Vanwege de privacy maak ik die altijd maar onherkenbaar.
Ik heb stad en land afgezocht naar een voetjesponsje, ik weet dat ze bestaan, maar nergens te vinden :-(
Toen had ik wel leuke papertape met voetjes gevonden, maar bedacht ik ineens dat ik de voetjes van het kaartje wel kon embossen, zonder dat ik daarbij het origineel beschadig, dus zo kwam het toch nog goed!

gebruikt materiaal: papier van "Hello Sweet Baby"van Eline (de letters van de naam zijn in roze bloemetjespapier uit hetzelfde pakket), witte kaart, papertape (weet het merk niet, 3 rollen bij Pipoos, met o.a. dus de voetjes)

1 opmerking:

Leni zei

Idd wel erg druk bij jullie met geboorte kaartjes, maar ook deze is weer erg mooi en ook washi tape gevonden zie ik. Erg leuk om mee te werken.

Groetjes Leni