donderdag 17 september 2015

Snel k(l)aartje!

Voor een jarige vriend, die van Snoopy houdt.
De laatste tijd zo weinig tijd :-(

Het plaatje is echt uit de oude doos, van een oud knipvel, nog uit de tijd dat die op formaat A3 waren, met meerdere dezelfde afbeeldingen (kan iemand zich dat nog herinneren, je kocht ze op de markt)
De achtergrondpapiertjes komen uit "mijn hobbykaart" en had ik bij mijn mams meegenomen.
Stempel is van Stampin'Up (Cottage Greetings)

Overigens is een van de redenen dat ik zo weinig tijd heb, dat we vorige week lekker op fietsvakantie door Nederland zijn geweest. We hebben de LF15 gefietst, van Enschede naar Alkmaar (en wij zijn doorgegaan naar Egmond aan Zee, van grens tot grens...)
Kwamen we geheel toevallig door Bovenkarspel en....langs "Bij oma Dee"!
Zo leuk! Ben even afgestapt en binnengeweest, praatje gemaakt met Miranda, helaas geen tijd en ruimte (in de fietstas) om lekker te shoppen... Wat een leuke winkel, vast nog eens terug naar Bovenkarspel! (maar dan niet op de fiets, denk ik)

En nu weer hard aan het werk, met de komende tijd ook veel weekends en avonden, dus vandaar weinig tijd :-(


7 opmerkingen:

Giny zei

Wat leuk een fiets vakantie en dan nog wel van mijn geboorte streek naar mijn huidige woonplaats.
Je kaartje is gaaf.
Ondanks dat het een snel kaartje is!!
Ik heb ook nog plaatjes van die grote vellen...en daar zitten nog steeds hele leuke bij ...dus zonde om te laten liggen , toch.

Lieve groet Giny

Nelleke zei

Leuk om zo vakantie te houden.( Ben je nog langs Deventer-Wilp gekomen?) Ook jou snelle kaart mag er zijn, je komt vast wel aan knutselen toe, het weer is er weer helemaal naar. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Een heel lief kaartje Jantine...het kan zo eens voorkomen dat andere dingen je tijd opslokken, maar afgelopen week toch lekker kunnen genieten van een mooie fietstocht...en leuk dat je ook nog bij een hobbywinkel langs geweest bent...
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

wow, hoe moedig is dat ! op de fiets ! knap hoor ! en jammer dat je geen plaats had om spullen te kopen, misschien had je ze kunnenkiezen en nadien laten opsturen =) Waren ze misschien even snel bij je als je zelf thuis kwam =)
een hele leuke kaart heb je daar
grtjs, martina
x

Irene zei

Ten eerste: wat leuk een foto van je te zien en petje af voor die fietstocht, ik zou niet meer op of neer kunnen na zo'n prestatie! Leuk he die Oma Dee, ik ben er 1x binnen geraced (ook heel weinig tijd) op doorreis naar vrienden in Noord Holland. Hadden we hier in Groningen maar zo'n leuke winkel met zo'n grote hobbytafel voor het raam!!
Snoopy is enig en schot in de roos denk ik!!
Sterkte met je drukke programma, xx Irene

Jantine zei

Haha Martina, dat ik dat nou zelf niet bedacht had :-)
Groetjes

Jantine zei

Nee, we waren noordelijker (Heino, onder Zwolle langs, naar Kampen en dan NO-polder...)
Had ik dan bij je op de thee kunnen komen? :-)
Groetjes