zaterdag 9 januari 2016

You can create it!

Inge en Caro organiseerden in 2015 elke maand "You can create it!". Je kreeg dan een verrassingsenvelop en mocht met de inhoud iets leuks knutselen. Aanvankelijk nam ik enthousiast deel, maar de tijd tussen ontvangen en showen bleek voor mij te kort, zodat ik na een aantal keren ben gestopt. Helaas gingen Inge en Caro er nu ook mee stoppen en werd het in december dus voor het laatst georganiseerd. Ik dacht: "dan doe ik die laatste keer nog mee"...dom-dom-dom. Juist in december heb ik helemaal weinig tijd om iets te creëren en zo werd het dus 1 januari, showdag, en had ik niets ingeleverd.. sorry dames.
Maar ik ben alsnog met de spullen aan de slag gegaan en heb (alvast) 2 CAS-kaartjes gemaakt (ik heb nog wat materiaal over zelfs...)

al het materiaal is van Stampin'Up!

Inge en Caro, bedankt voor het organiseren, jammer dat jullie zijn gestopt! (maar zoals ik al schreef, voor mij was het te veel een race tegen de klok) Ik vond het iedere keer leuk om te zien hoeveel verschillends mensen met dezelfde materialen wisten te maken! Bedankt!

4 opmerkingen:

Marfien zei

Wat maakt het uit :-) het zijn in elk geval 2 leuke kaartjes geworden Jantine

Sarah zei

Twee mooie kaartjes .
We hebben vaak tijd tekort !
Wel lief om zo je bericht te schrijven . Liefs Sarah

Leni zei

Ik herken het Jantine, schaars in de tijd zitten, maar toch heb je nog 2 super leuke creaties gemaakt.

Groetjes Leni

Margo zei

Erg leuke kaartjes zeg ! Ja soms is het moeilijk om tegen een bepaalde tijd een kaartje verplicht klaar tehebben he!
Daar heb ik ook wel eens last van !
Groetjes
Margo