zaterdag 9 april 2016

nog een "oudje"

Deze week had ik geen tijd voor kaartjes of knutsels, mijn mama is helaas afgelopen maandag in het ziekenhuis opgenomen en wij wonen 1,5 uur rijden uit elkaar.
Ik was afgelopen weekend al bij haar, toen ging ze steeds verder achteruit, dus konden we ook niet samen aan de knutsel. En afgelopen week was raar en hectisch. Ze voelt zich wel wat beter inmiddels, maar krijgt steeds tegenstrijdige berichten over naar huis gaan en verdere onderzoeken...
:-(

Maar ik had nog een oude foto van een kaartje van even geleden, die ik nog niet geplaatst had, dus het blijft hier toch niet leeg. En nu ga ik proberen ook iets in elkaar te knutselen, ik heb bereikbaarheidsdienst van mijn werk dus ben "verplicht thuis" (tot ik opgeroepen word, laten we hopen dat dat niet gebeurd :-))

Deze was voor een natuurliefhebbende jarige. Het papier van Marianne Design is zo mooi, dat ik er weinig overheen wilde plakken :-)

groene basiskaart, MD dessinpapier "birds&flowers", HAPPY van Wibra (was al groen), stempel Birdday van Boekenvoordeel, aan de binnenzijde nog een ballonstempel van Stampin'Up!, maar die ben ik vergeten te fotograferen

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie kaart, ik heb net hetzelfde met dat papier, t mooi om te verstoppen ! Veel succes met je moeder en ik duim dat je niet wordt opgeroepen zodat je lekker ontspannen aan de knutsel kan !
Groetjes
Margo

Diny zei

Prachtig kaartje Jantina....leuk papier heb je gebruikt.
Groetjes en beterschap met je moeder,
Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Jantine, hoe mooi kan simpel zijn...
en beterschp met je moeder...

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Jantine en beterschap voor je moeder.
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Heel mooi! Hopelijk komt alles goed met je mama en vind je nog wat me- time. veel liefs Sarah