zaterdag 16 juli 2016

Groetjes

Mijn zus en ik wilden wat mensen bedanken, voor hun ondersteuning bij de zorg voor onze mams, daarom draaide ik even "productie" met een sketch en het papier van iDEE&post april.
Eerst even bepalen welke kleurencombi het beste werkt:

Ik vond de lichte wat fleuriger, dus dat werden er meerdere:
 
Twee weken geleden was ik een dagje bij mijn zus (ze werkt op een cruiseschip en lag die dag in Newcastle) en hebben we de kaartjes geschreven. Inmiddels zijn ze ook bij alle ontvangers gearriveerd.

wit basispapier, dessinpapier van iDEE&post april 2016 "Attwell", cirkels van Nestabillities, bloemenponsje, "Groetjes"mal van Nellie Snellen, noppen-embossingfolder van Stampin'Up!, slakje op envelop MD CS0899


3 opmerkingen:

!neke zei

Leuke serie geworden !

Marfien zei

Wat een vrolijke bedankkaartjes, leuk idee voor de grotere restjes

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Diny