maandag 2 oktober 2017

Nog een verhuiskaartje

De laatste tijd is er behoorlijk verhuisd in onze familie en vriendenkring. Ook nu maakte ik weer een toepasselijk kaartje, dit keer voor mijn zwager en schoonzus en hun poes Harry, die onlangs verhuisden. De oplettende kijker weet waarheen :-)
(Niet naar zo'n schattig huisje, trouwens, maar naar een appartement. Maar dat is creatieve vrijheid, toch?)

groen basispapier in 2 tinten, grijs basispapier (Harry), uitgesneden met kattenstans van Impression Obsession, huisje MD LR0382 "Zaanse schans", Amy Design ADD10004 (Nederland), stukje van stadsplattegrond

12 opmerkingen:

Monique zei

Een hele leuke verhuiskaart heb je gemaakt! Leuk idee om er een stratenplan achter te zetten als achtergrondpapier.
Lieve groetjes, Monique

oehoeboeroe zei

volgens mij bij jou in de buurt :-)

Irene zei

UUUUUUUUUH ff denken....... TILBURG misschien??
Wat een gaaf idee die stadskaart plus de kaart van Nederland en dan precies dat enige huisje in Brabant ....een enige kaart Jantine!

xx Irene

xx Irene

Larissa zei

Wat een tof kaartje!
Leuke stans van Nederland.

GerJanne zei

Hardstikke leuke kaart! EN natuurlijk heb je artistieke vrijheid, he? EN Tilburg is het zo te zien..
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wat een super leuke kaart Jantine!
Groetjes Diny

Marfien zei

Hele leuke verhuiskaart, als dat appartement net zo aanvoelt als dat "huisje op de hei", heb je het goed gedaan

SylS creaties zei

Mooi kaartje Jantine! Leuk gecombineerd ook! groetjes, Syl

Freubelmina zei

Wat leuk bedacht Jantine, erg mooi!
Lieve groetjes xxxx

Angelique zei

Leuke, originele verhuiskaart, mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

Adriana zei

Wat een gaaf verhuiskaartje! Brabant, maar verder kom ik niet :-)Bedankt voor je leuke reactie weer op mijn kaart!

Sylvia zei

Superleuke en persoonlijke verhuiskaart,Jantine.Mooi gemaakt.Ik denk dat ze naar Tilburg gaan.Het station op de kaart is Tilburg West.

Groetjes,Sylvia.