donderdag 29 juni 2017

Kerstkaart week 26/52 WTC

En jawel, het jaar is op de helft, week 26 van 52 alweer... en ook deze week een kaartje (2 zelfs) voor 52 WTC!
Ik vond inspiratie via Pinterest bij Stampwitch (Natalie Lapakko) en dit keer maakte ik haar kaartjes vrij letterlijk na, gewoon omdat ik ze zo leuk vond!
Een casus van CASEn dus (Copy And Share Everything).
Dit werden mijn kaartjes, heel leuk en lekker snel :-)
 
vellum, rood papier, dessinpapier "Candy Cane Lane" van Stampin'Up! Hier zijn ook de huisjes uit geknipt.
En zo ziet de binnenkant er uit:
Ik hoop dat ik in de gelegenheid ben mijn kaart te linken, dit berichtje is klaargezet. Ik kom zeker bij jullie kijken, is het niet vandaag, dan zo snel mogelijk! Fijne dag!


16 opmerkingen:

!neke zei

Heel leuk deze kaarten . Dat vellum doet het goed op je kaarten !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Enny zei

Heel mooie kaarten, leuk met dat vellum en die mooie huisjes ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

wat leuk die kaartjes, heb vorig jaar hier mee gewerkt voor kerst...zo leuk en vrolijk.
gaaf met het vellum.

fijne dag liefs Annemarie

Eri zei

Mooie kaart, het vellum geeft een chicque uitstraling.
Groetjes, Eri

marian zei

Inderdaad leuke snelle kaartjes.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Leuk idee zo met die vellum vellen. Erg leuk gedaan en fijn dat je toch meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten met die schattige huisjes erop Jantine. Een geslaagd setje en inderdaad is het jaar al weer op de helft. De tijd vliegt ;)
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wow....wat zijn je kaartjes prachtig Jantine!
Groetjes Diny

Suzan zei

Prachtige kerstkaartjes Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Caroline Cards zei

Heel leuk met het vellum en de huisjes!
groetjes, Caroline

Beisforbeauty zei

hihi ik krijg echt het kerstgevoel met dit peperkoek huisje

heel cute

liefs cindy

afke zei

Leuk met het vellum en de huisjes.
Groetjes, Afke

GerJanne zei

Heel leuk bedacht Jantine. Ook wel ens fijn als de kaartjes snel klaar zijn.
GerJanne

Nancy Soetaert zei

niet te doen he dat het jaar al halfweg is. Heel mooie kaartjes, toffe stempel, mooie binnenkant, mooi met het vellum ook! Toppie kaartjes
Nancy
DT52WC

Angelique zei

Mooie, vrolijke kaartjes. En ook wel eens lekker dat het niet moeilijk hoeft te zijn. Mooi resultaat.
lieve groetjes Angelqiue

Sarah zei

Die huisjes blijven leuk! Tof zo!
Ik hou even een blog vakantie. Toedeloe!