zondag 30 juli 2017

\/\/\/\/\/\/ 50 volgers! \/\/\/\/ \/\/\/\/\/\/verloting\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Deze post blijft tot 30 juli boven aan staan,
scrol voor nieuwe creaties even naar beneden!

Hoewel er mensen zijn met veeeeeeeeeeeeel meer volgers dan ik, vind ik 50 toch wel heel bijzonder :-)
Ik begon eind september 2010 met een blog, omdat ik zelf regelmatig bij anderen een kijkje nam en ik het ook wel erg leuk vond om op die manier mijn zelfgemaakte kaartjes te "bewaren". Ik weet nog dat ik ineens een volger had (op mijn mams na, die mij volgde zonder zich aan te melden :-)), dat was bijzonder. En langzamerhand werden het er meer, tot ik van de week ineens zag dat het er 50 zijn!
Dank jullie wel!
Ik vind het altijd heel leuk om jullie reacties te lezen op mijn kaartjes, altijd goed voor een glimlach!
En ik geniet van jullie creaties en enthousiasme voor het kaarten maken.


Tijd om iets te vieren dus!
Ik verloot in elk geval deze (nieuwe, ongebruikte) stempelset, waarschijnlijk stop ik er nog wel wat andere dingetjes bij :-)

Wat mag je daarvoor doen?
Eigenlijk helemaal niets...je bent 1 van mijn huidige 50 volgers (sorry aan eventuele nieuwelingen...) en je laat in de reacties hieronder weten dat je mee wilt loten.
Vanwege de vakantie neem ik een ruime termijn, dus uiterlijk 30 juli om 23.59 uur moet je deelname hieronder gemeld zijn.
Op 31 juli zal ik dan de winnares bekend maken!

(Nu moet ik nog even uitvinden hoe dit berichtje bovenaan in beeld blijft tot die tijd...) (edit: met dank aan GerJanne is het gelukt!)

19 opmerkingen:

Suzan zei

Hartstikke leuk Jantine! Ik doe graag mee hoor en zal de verloting op mijn blog zetten...op naar de 100
Groetjes Suzan

GerJanne zei

Hoi Jantine,
50 volgers is ook veel! Superleuk dat er mensen zijn die je karten bekijken en ook nog van een reactie voorzien. En de ervaring leert dat er meer mensen kijken dan je denkt.
Om je bericht bovenaan te laten staan, moet je nar het oorspronkelijke bericht gaan (toen je het maakte), dan klik je op 'Gepubliceerd op' rechts in het scherm en dan zet je de datum op 30 juli met de tijd erbij. Als het niet lukt hoor ik wel!
De set die je weggeeft is supergaaf!! ik doe graag mee met de verloting!
Groetjes en leuk dat je het alleen voor je huidige volgers doet!
GerJanne

Freubelmina zei

Wat een leuke actie van jou! Je hebt ook een leuk blogje waar ik graag kom kijken. Ik doe graag mee aan de verloting! Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

Crealientje zei

Hallo Jantine,
Wat leuk dat je de 50 volgers gehaald hebt.Proficiat!
Dat is altijd zo leuk om te ontdekken dat er steeds een paar bijkomen.
Je maakt leuke kaartjes, dat worden er vast meer!!!
Ik doe graag mee.
Kom je ook even op mijn blogje; ik verloot ook een pakketje, mijn blogje is 1 geworden :)
Fijn weekend en groetjes Crealientje.

!neke zei

Helemaal leuk 50 volgers !!!!!!
Leuk idee deze candy !!!
Zie dat Gerjanne je al heeft uitgelegd hoe je bovenaan blijft staan !
groeten Ineke

Diny zei

Wat ontzettend lief van je om een candy te koppelen aan je 50 volgers Jantine....gefeliciteerd hoor!
Natuurlijk waag ik graag een kansje op deze prachtige stempelset.
Groetjes en veel succes,
Diny

Rosina zei

Gefeliciteerd met je 50 volgers Jantine, ja en ik ben er daar één van....het is altijd een genoegen om naar je kaartjes en creaties te komen kijken en meestal reageer ik ook...alhoewel het de laatste tijd wat minder is geweest
Ik loot ook heel graag mee naar deze leuke tekststempels

lieve groetjes en een fijn weekend
Rosina

Jantine zei

Gelukt! Bedankt voor je heldere uitleg.
Zo grappig dat je die al gegeven had voor je mijn mailtje zag 😂

Jantine zei

SylS stuurde een mailtje dat reageren niet lukt...maar dat ze graag meeloot :-) Volgens mij staan mijn instellingen om te kunnen reageren goed. Bloggen blijft soms raadselachtig..

Margo zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal ! Ik heb deze set al, dus loot iet mee, hup, op naar de 100 volgers ! :)

SylS creaties zei

Ik ben bang dat mijn instellingen verkeerd stonden...

SylS creaties zei

Van harte gefeliciteerd! En ik loot graag mee! (zoals je al begrepen had ;-))

groetjes,
SylS

Angelique zei

Gefeliciteerd met je 50ste volger, leuk hè het bloggen. Leuk om bij anderen een kijkje te nemen en leuk als je zelf reactie's krijgt. Ik doe graag mee aan je verloting.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Jantine,

Wat fijn dat jij al 50 volgers hebt... Gefeliciteerd hiervoor!!Altijd fijn zo'n rond getal...
Ik wacht al een tijdje op nummer 150...
Uiteraard wil ik graag een kansje wagen...

Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Gefeliciteerd met je 50 volgers!
Ik loot graag mee voor deze gave stempels!
groetjes, Caroline

Epie zei

Proficiat Jantine met je 50 volgers ,
Nu op naar de 100 hoor, ik loot ook graag
mee met dit leuke stempelsetje , fijn weekend
Groetjes van Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is zeker een mijlpaal Jantine. Ik zou het heel leuk vinden om mee te loten en ik hoop dat je nog lang blijft bloggen want ik kom altijd graag "buurten" :)
Lieve groetjes Miranda

Sarah zei

Proficiat!!! Ik gun iemand anders graag de set! ☺

Adriana zei

Gefeliciteerd! Ik vind het ook een mijlpaal hoor en wat een leuk idee om zo'n mooie set weg te geven. Nou kwam ik er daardoor dus achter dat ik jou helemaal nog niet volg en niet kan meeloten, maar dat snap ik helemaal! (wel jammer ;-)) Je hebt er in ieder geval wel een volger bij en je bent dus je mooie ronde getal kwijt, hi, hi!
Groetjes Adriana