donderdag 13 juli 2017

Kerstkaart week 28/52 WTC

En hier is weer een donderdags kerstkaartje voor 52 WTC. Ik vind het echt leuk om iedere week weer iets Kerstigs te verzinnen, of de mussen nou doodvallen van het dak, of de regen met sloten neervalt :-)
Dit keer kwam mijn inspiratie (en mijn materiaal voor een groot gedeelte) uit onverwachte hoek, namelijk uit het zeer zomerse pakket van iDEE&post van juli 2017. Het is altijd weer een verrassing wat er in het pakket zit, een feestje om uit te pakken. Dit keer was het echt lekker zomers, met een paperpad van Amber LaBau dat "Hello Sunshine" heet. En toch dacht ik van de week: zou er ook een kerstkaartje mee te maken zijn? En jawel hoor!
Ik heb een voorbeeldkaart van Cornelie gelift of geCASEd, ik weet eigenlijk niet precies welke van de twee, maar het kaartje lijkt er erg op, maar dan iets Kersteriger:

dessinpapier van Fancy Pants 'Hello Sunshine', stempelset "Lemonade" van Jillibean Soup, bijpassende stans "Jar" van Jillibean Soup, tule (allemaal uit iDEE&post), zilveren en rode sterretjes uit voorraad, zilveren stickersterren, rood lintje uit voorraad, stempel "Merry Christmas" van Action, zilveren fineliner voor stik-doodle-randje

19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een heel leuk kerstiger kaartje heb je gemaakt Jantine,ik vind hem erg goed gelukt!! Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Eri zei

Wat leuk deze schudkaart, het is je goed gelukt om er iets kerstigs van te maken.
Groetjes, Eri

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart met zomerse spullen, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuke kerstkaart!
Groetjes Anita

Beisforbeauty zei

das leuk een schudkaart nog niet tegen gekomen

liefs cindy

Trijntje zei

Ik vind het een supermooie schudkaart Jantine. Inderdaad soms even lastig om zelf inspiratie te hebben. Ik heb vaak nog wat oude bladen met kaarten die ik nog wil maken... maar je hebt op dit moment ook niet altijd tijd... met het mooie weer zijn wij er vaak op uit.

Nancy Soetaert zei

Wat een toffe kaart Jantine! leuk woord ook 'kerstig'...
Groetjes
Nancy dt52wtc

Marijke zei

Een mooi kaartje met de mooie schudsterretjes! Groetjes Marijke 52WTC.

!neke zei

Wat een mooie kaart !
Leuk met die sterretjes erin !

groeten Ineke

DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Jantine!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Kantine,
Leuk is het shaker gedeelte.
groetjes
Ans

Ans Gilbert zei

Kantine=Jantine..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerst-schudkaart heb je ervan gemaakt Jantine. Dat pakket viel precies op het juiste moment binnen dan..haha.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Super leuke kaart!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Ah superleuk kaartje met de schud jar. Zo gaaf dat je met een zomerpakket zo'n enige kerstkaart hebt gemaakt!
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit kerst shakerkaartje Jantine...heel fijntjes...

lieve groetjes Rosina

Angelique zei

Leuk om met je nieuwe zomerse materialen een kerstkaartje te maken, mooie schudkaart.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Wat een gave kerstkaart heb je met de zomerse spulletjes gemaakt, Jantine!
xxx Margreet

Crealientje zei

Leuk zo met de jar!
Bijzonder om er een kerstkaart mee te maken, kan prima.
Prachtig designpapier.
Leuk gedaan!
Groetjes Crealientje.